Better Teaching-Learning Method in short (Based on My Experience so far):
Mostly for teachers: Fundamentals of teaching can be summarized in three points :
1) the main purpose is to give a touch with a spark of knowledge/skill, (importantly let them know how to learn and what to learn), generally, we intend to let them know what they do not know, (or the syllabus has intended to share in particular; or sometimes just making curious about the topic may be enough for that time);
2) we need to know what their need is, what they need to know/learn most, for that you need to know what is their level, what they already know and what they do not know yet; and
3) active exchange: and then you attempt to give/deliver, they/students attempt to take/receive, you deliver through some interaction/lecture/game/work/practice, or you just give clues, you show the way/method and let them walk, first slowly then as they can. Assignments/project work/test/exams too help in learning academic stuffs actively (students involved).
(In higher academic level- how to use knowledge/skills for better results to people or society; in highest academic level- what is known, what is not known, how to know/search/experiment/validate.)
Mostly for students: If I have to share one thing that may be helpful is that they need to care/learn two things:
1) what is important for a good result in an exam, and
2) what is most important in whole life. (Education can be formal or informal. For formal jobs formal education is often looked for.)
✍️ I mean something is more useful from an exam point of view, we need to prepare for the structured exams (regular class, library, workshop/lab, syllabus, past questions, most important points, making notes, mock questions/test, completing assignments, and also care about useful ideas/skills for certain work we are trained for, etc).
👉 Study not just during exams, but have a regular study pattern.
👉 Have some preparation (study about the topic) before going to take class.
👉 Don’t compete/compare with others but try to be better than what you were yesterday (make a little positive change each day, which is possible). It is said that there is no failure but just learning a new lesson. As long as your intention is good you should not be harassed by some unsuccessful events. Many great persons in history had faced some so-called unsuccessful events which could not stop them.
✍️ Some other things/ideas may be more important for our life. And we also need to go beyond the syllabus for our purpose, for our love for knowledge/skill. We need to learn or practice other good things that may not be in the syllabus of our schools/college but are useful in everyday life. As you grow ahead, you may get respectable little time/help from teachers and more work may be done by yourself.
✍️ (Before exam - practice, review/repeat, model/mock test, solve past questions.)
Relevant: Teaching + Study Tips & Techniques
* Do schools kill creativity? | Sir Ken Robinson | TED
छोटकरीमा राम्रो शिक्षा-शिक्षण विधि:
विशेषगरी शिक्षकका लागि: सिकाउने वा पढाउने कुरालाई सरल रूपमा तीनवटा बुँदाले बताउन सकिन्छ:
१) विद्यार्थीलाई कुनै ज्ञान/सीपको ज्योतिको सम्पर्क गराउनु हो, (महत्वपूर्ण कुरा त कसरी सिक्ने र के सिक्ने भन्ने थाहा दिनुहोस्) । त्यसका लागि उनीहरूलाई के आवश्यकता छ त्यो दिने कोसिस गर्नुपर्छ। सामान्यतया उनीहरूको लागि के सिक्न/जान्न बढी जरुरत छ त्यो दिने/सिकाउने/बुझाउने कोसिस गर्नुपर्छ । (पाठ्यक्रमले सिकाउन आवश्यक ठहर गरेको प्रमुख कुरा / तोके बमोजिम; वा कहिलेकाहीँ त्यो विषयमा जिज्ञासा बढाइदिनु मात्र पनि प्रयाप्त हुनसक्छ)।
२) यसका लागि उनीहरूको (विद्यार्थीको) स्तर थाहा पाउनु पर्छ, उनीहरूलाई के थाह छ र के थाह छैन भन्ने कुरा हामीलाई थाहाहुनु पर्छ, उनीहरूलाई के पहिले नै थाह छ र के चाँहि थाह छैन; र
३) सक्रिय लेनदेन : शिक्षकले सिकाउन प्रयास गर्ने र विद्यार्थीले सिक्ने प्रयास गर्नुपर्छ। छलफल/कुराकानी/भाषण/खेल/गृहकार्य/अभ्यास आदि मार्फत, वा तपाईले कुनै बाटो/विधिबाट सिकाउनु हुन्छ उनीहरू त्यसमा हिड्ने कोसिस गर्छन्: पहिला विस्तारै र पछि सक्नेजति। गृहकार्य/तोकेको कार्य/प्रोजेक्ट कार्य/परीक्षाले पनि सक्रिय रुपले प्राज्ञिकज्ञान सिक्ने कार्यमा मद्दत गर्छ (विद्यार्थी सहभागीता)।
(माथिल्लो प्राज्ञिक तहमा - ज्ञान/सिपलाई प्रयोग गरेर जनता वा समाजलाई कसरी राम्रो नतिजा दिने; अझै माथिल्लो तहमा - के थाह छ, के थाह छैन, कसरी थाह पाउने/खोज्ने/प्रयोग परिक्षण गर्ने/पुष्टि गर्ने)।
विशेषगरी विद्यार्थी लागि: विद्यार्थीका लागि म दुई कुरा भन्न चाहान्छु :
१) परीक्षामा राम्रो अंक ल्याउन के महत्वपूर्ण छ, र
२) जीवनमा के महत्वपूर्ण छ भन्ने कुरामा हेक्का राख्नु पर्छ । (शिक्षा औपचारिक वा अनौपचारिक हुनसक्छ। औपचारिक कामका लागि प्रायः औपचारिक शिक्षा खोजिन्छ।)
✍️ मैले भन्न खोजेको के हो भने केही कुरा परीक्षाको लागि बढी महत्वपूर्ण छन्, तोकिएको ढाँचाको परीक्षाका लागि हामीले तयारी गर्नु पर्छ (नियमित कक्षा, पुस्तकालय, कार्यशाला/प्रयोगशाला, पाठ्यक्रम, पुराना प्रश्नपत्र, महत्वपूर्ण बुँदा, नोट/टिपोट तयारी, पूर्वअभ्यास प्रश्न/परीक्षा, काम/गृहकार्य/परियोजना सम्पन्न गर्ने, र हामीलाई के काम गर्नका तयार गरिदैछ त्यसको लागि उपयोगी विशेष कुरा/सिप आदिमा ध्यान दिने)।
👉 परीक्षाको समयमा मात्र पढ्ने गर्नु हुदैन । नियमित पढ्ने/सिक्ने गर्नुपर्छ ।
👉 कक्षामा जानु अघि केही तयारी गर्नुहोस् (विषयको बारेमा अध्ययन गर्नुहोस्)।
👉 अरू संग प्रतिस्पर्धा गर्नु / दाँज्नु जरुरी छैन, हिजोको आफू भन्दा भोलिको आफूमा थप सकारात्मक सुधार ल्याउने कोसिस गर्नुपर्छ । भनिन्छ हार भन्ने क़ुरानै छैन केहि नयाँ पाठ/अनुभव/शिक्षा सिकिएको हुन सक्छ । आफ्नो सोच/भावना असल हो भने कुनै असफल घटनामा हतोत्साहित हुनुपर्दैन । इतिहास साक्षी छ कि धेरै राम्रा व्यक्तिले कतिपय अवस्थामा असफलता भोगेका थिए, त्यतिकैमा उनीहरूको अघि बढ्न कोसिस गर्ने काम भने रोकिएको थिएन ।
✍️ कुनै अन्य कुरा/ज्ञान आदि जीवनको लागि बढि महत्वपूर्ण छन् । हाम्रो उद्देश्यको लागि, ज्ञान/सिपको प्रेमको लागि हामीले पाठ्यक्रमका अतिरिक्त जान्ने प्रयास गर्नुपर्छ। हाम्रो विद्यालय वा कलेजको पाठ्यक्रममा नभएका तर दैनिक जीवनमा काम लाग्ने कुरा पनि सिक्नु र अभ्यास गर्नु जरुरत छ । हामी जति अघि बढ्दै जान्छौ, शिक्षकहरूले हामीलाई केही आदरणीय समय/सहयोग दिनुहुन्छ, बाँकी धेरै काम हामी आफैले गर्नुपर्ने हुनसक्छ ।
✍️ (परीक्षाको ठिक अघि - अभ्यास गर्नुहोस्, पुनरावलोकन/पुनरावृत्ति गर्नुहोस्, नमुना परीक्षा लिनुहोस्, विगतका परीक्षाका प्रश्नपत्र हल गर्नुहोस्)।
सान्दर्भिक: तलको लिंकमा पठनपाठनका तरिका बारे सान्दर्भिक भिडियो हेर्नुहोस्: